Alla inlägg under december 2010

Av linda - 11 december 2010 11:36

Jag tänkte bara slänga in ett inlägg och gratta fina Inger-Lise och hennes Johan till deras dotter! Grattis!! :)

Av linda - 10 december 2010 18:32

Randiga leggings och en intersport tröja. Jag har vart ledig och lat idag så det blir inte någon "outfit-bild".

Av linda - 10 december 2010 18:28

Om två timmar kommer älskling!

86

Av linda - 10 december 2010 11:11

Jag har haft en riktigt jobbig natt/morgon. Jag har somnat och vaknat om vartannat. Sov en halvtimme -> vaknade, sov en timme -> vaknade - typ så har det sett ut. Aja, håret blev rött i alla fall, inte som på bilden, men bättre än sist gång.


Nu sitter jag och dricker saft, jag har ingen matlust alls. Borde äta frukost.


Nedräkningen fortsätter, om 86 dagar beräknas vår lille skatt komma till oss!

Av linda - 10 december 2010 01:15

It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now...


Jag kan inte sova. Jag sover så otroligt mycket sämre när jag sover ensam.

Jag behöver min älskade Viggo för att kunna få en hel natts sömn. Tur att jag är ledig imorgon. Jag brukar oftast kunna somna, men jag vaknar så otroligt många fler gånger när Viggo inte är hos mig.  Jag längtar så otroligt mycket tills han kommer hit. Imorgon vid den här tiden ligger jag och myser med världens finaste. Åh, vad jag älskar honom.

Det finns inga ord, inga siffror eller meningar som kan förklara för dig hur mycket jag älskar dig. Jag älskar dig sju miljoner varv runt jorden och tillbaka igen (och mer...). Jag önskar du förstod. Min kärlek till dig är så stor att den inte går att förklara. Jag skulle aldrig klara av att leva mitt liv utan dig. Min Viggo.  


    

Du är mitt allt. Ingen kommer någonsin kunna ta din plats i mitt hjärta.

Av linda - 10 december 2010 00:30

Nu ska jag göra en lista på spotyfi och försöka sova till den.

Godnatt fina människor. Imorgon kommer min älskling!

Av linda - 9 december 2010 20:46


Det svåraste som finns är nog att få ur all hårfärg ur håret när man färgar det rött.. Åh.

  

Av linda - 9 december 2010 20:43

Tack Malin.

Denna fina fick vi av min fina vän.


Tänk att få kramas med min lilla plutt i denna fina overall, åh va jag längtar!

    

Ovido - Quiz & Flashcards